Marketing nieruchomości

Marketing Twojej inwestycji w rękach specjalistów

Współpracując z nami zyskujesz komfort i kontrolę nad wszystkimi działaniami w jednym miejscu! Wiemy jak przełożyć marketing na realne efekty sprzedażowe inwestycji deweloperskiej.

Kampanie reklamowe

Dzięki narzędziom reklamowym Google Ads, Meta Ads(Facebook Ads), Linkedin Ads czy TikTok Ads dotrzemy do potencjalnych klientów, którzy szukają mieszkania w danej chwili i lokalizacji. 

Analiza danych i raportowanie

Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym jesteśmy w stanie przeanalizować z prezycją chirurga każdy krok klienta na stronie internetowej, a następnie przedstawić dokładne statystyki, które działanie doprowadziło do sprzedaży lub pozyskania leada sprzedażowego.

Strategia marketingowa

Bez tego nie ma szans na powodzenie! Odpowiednio przygotowana strategia, dobranie narzędzi oraz ustalenie celów to fundament dalszych działań.

Portale ogłoszeniowe

Aby dotrzeć do szerszej ilości odbiorców zadbamy o obecność Twojej inwestycji na znanych portalach jak Otodom, Morizon, Rynek Pierwotny i inne.

Inne

Ale to nie wszystko… Marketing to również szereg innych zadań. Z nami masz pewność, że nie ma rzeczy niemożliwych!

Strona internetowa

Strona internetowa to jedno z ważniejszych narzędzi w marketingu nieruchomości. Przygotujemy uszytą na miarę stronę, która skutecznie zaprezentuje ofertę inwestycji. 

Social Media

Zaplanujemy harmonogram publikacji oraz zadbamy o spójną wizualnie komunikacje w mediach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok i Linkedin.

Materiały graficzne

Stworzymy dla Ciebie od A do Z całą identyfikacje wizualną inwestycji oraz inne niezbędne materiały graficzne takie jak banery reklamowe, animacje, rzuty i karty mieszkań czy wizualizacje.

E-mail marketing

Korzystamy z zaawansowanych narzędzi do automatyzacji e-mail marketingu, które pozwalają zbierać bazę mailową oraz informować klientów o zachodzących zmianach w inwestycji. 

Wizytówka Google Moja Firma

Dobrze wiemy jak ważnym elementem marketingu są mapy Google dlatego zadbamy o obecność oraz opinie Twojej inwestycji w wizytówcę Google Moja Firma.

Co zyskujesz współpracując
z Nextflo?

Nie masz czasu, aby zatrudniać nowych pracowników lub delegować zadania do agencji reklamowych lub freelancerów? Chcesz mieć kontrolę nad marketingiem i sprzedażą w jednym miejscu? W takim razie musimy porozmawiać!

Masz gwarancje doświadczenia

Nextflo to zespół doświadczonych specjalistów w branży nieruchomości. 

Transparentna współpraca

Z nami masz wszystko czarno na białym. Masz pełen wgląd w wyniki i wydatki.

Dbamy o relacje

Trakujemy Cię jak partnera, a nie jak klienta. Dbamy o zdrowę relacje opartę na zaufaniu.

Rozliczenie za efekt

Gramy do tej samej bramki dlatego przyjmujemy model rozliczenia za efekt.

Jak wygląda współpraca?

01

Wstępne spotkanie

Pierwsze spotkanie odbywa się w formie online lub stacjonarnej. Na spotkaniu poznajemy Twoje potrzeby oraz inwestycje. Przedstawiamy również nasz model biznesowy i usługi.

02

Ustalenie zakresu
i warunków współpracy

Po pierwszym spotkaniu i poznaniu inwestycji otrzymujesz wycenę, wzrór umowy oraz warunki współpracy.

03

Przygotowanie strategii oraz harmonogramu

W kolejnym kroku otrzymasz od nas strategię wraz z harmonogramem działań,  kontakt do opiekuna, dostęp do narzędzi oraz interaktywnego raportu.

04

Rozpoczęcie działań

To z jakiego punktu ruszymy definiuje na jakim etapie jest Twoja inwestycja. Bez obaw! Wszystko ustalamy w poprzednich krokach.

Łukasz Rzeczkowski nextflo

- Łukasz Rzeczkowski

„Przemyślana strategia marketingowa to fundament do efektywnej sprzedaży.”

Poznaj naszych specjalistów!

Poznaj Łukasza, który jest doświadczonym specjalistą marketingu w branży nieruchomości, Jego działania przekładają się na zwiększenie rozpoznawalności marki Twojej inwestycji, a także na ilość pozyskanych leadów sprzedażowych.

Skontaktuj się z nami

Chcesz otrzymać ofertę i wycenę? Wypełnij krótki formularz.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.